Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.11.2022 03:36 - SoS за notfun
Автор: oia26 Категория: Други   
Прочетен: 3025 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 30.11.2022 03:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Коментарите,  които  си  ми  написала  мила,  във  връзка  със  зададения  от  мен  въпрос  в  по  предишен  мой  постинг  за  сградата  на  Пентагона,  която  единствена  в  света  е  под  формата  на  пентаграм,  са  нищо  повече  от  свободни  съчинения.  Мислиш  ли,  че  когато  задавам  въпрос  не  зная  отговора ?  Това  с  петолъчката  и  изтипосания  пръч    дето  си  се  постарала  да  ми  показваш  не  е  отговор.  Извини  ме,  но  обясненията  ти  са  за  невежи  и  посредствени,  и  най-вече  са  за  лека  нощ.  Няма  нищо  общо  и  с  двете  братства,  както  и  с  петте  братя,  чрез  които  обясняваш  пентаграма  Търсех  пояснение  за  източника  с  който  символа  
ПЕНТАГРАМ  влиза  във  връзка,  а  не  за  петолъчката  с  пръча,  нито  за  изтипосването  и  на  челото  на  Вл.  Путин.
Когато  по  брутален  начин  се  отнасяш  към  себеподобен  говориш  прекрасно  за  себе  си.  Не  съм  ничии  адвокат,  но  начина   на  комуникация  те  представя  безупречно.
Питам  за  символа  и  източника  пентаграм,  а  не  за  петолъчката  с  пръча.  Каквото  и  да  отговориш  вярвам,  че  отново  ще  е  несъстоятелно  и  на  ниво  невежество.
Нищо  лично  мила,  само   SoS.

Предишния  постинг  е  със  заглавие  Защо



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: oia26
Категория: Други
Прочетен: 92212
Постинги: 48
Коментари: 59
Гласове: 78
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930